Search:

Type: Posts; User: WolfVanZandt

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    12
    Views
    1,957

    Yeah...new normal... Only some don't ask and some...

    Yeah...new normal... Only some don't ask and some apologize and say,"Sorry, I have to ask "

    I'm s'picious.
  2. Replies
    10
    Views
    2,240

    I...never....smoked (chewed tobacco for five...

    I...never....smoked (chewed tobacco for five years but I didn't smoke.

    I quit because I'd be driving down the road and turn my head to spit out the window and it would be up...
  3. Replies
    28
    Views
    4,697

    3.5 feet ain't bad. Shoveling snow is great...

    3.5 feet ain't bad. Shoveling snow is great exercise (translate: All that snow is a great excuse to stay in bed and watch videos.)

    I love hibernation.
  4. Replies
    28
    Views
    4,697

    I was going to say that it's warm this morning...

    I was going to say that it's warm this morning but 35F isn't that warm, is it? I keep seeing all these predictions of snow tonight though. NOAA and AccuWeather are saying "no snow". Maybe snow is...
  5. Replies
    28
    Views
    4,697

    Nah, Rick. When the important feature of weather...

    Nah, Rick. When the important feature of weather is when liquid water turns to ice, the freezing point of water becomes relevant. That's 32 F and 0 C. Zero's a lot easier to keep track of. Hiking,...
  6. Replies
    28
    Views
    4,697

    It's only 7C. It's spring. Last snow day is...

    It's only 7C. It's spring. Last snow day is Mama's Day (Snerk. Last snow day. Heh. Haha. AhhhhHaHaHaHaUhhhhHuh....)
  7. Replies
    9
    Views
    2,033

    Don't let any of thos ticket people talk you into...

    Don't let any of thos ticket people talk you into anything sketchy.
  8. Replies
    9
    Views
    2,033

    Monte Santo! Cool site! Do you get any discounts?

    Monte Santo! Cool site! Do you get any discounts?
  9. Thread: New Job!

    by WolfVanZandt
    Replies
    14
    Views
    4,225

    Wow! Yeah! I like samwiches! Even unsolicited...

    Wow! Yeah! I like samwiches! Even unsolicited sandwiches are okay!
  10. Thread: Its a BAB

    by WolfVanZandt
    Replies
    7
    Views
    1,162

    Both baking mix and flat bread recipes takes a...

    Both baking mix and flat bread recipes takes a lot of the chaos out of baking bread. Jiffy Mix is also good for those that like a sweet cornbread. You can mix stuff in the batter with impunity to get...
  11. Replies
    15
    Views
    1,937

    Ah, yeah. Not a pop-up. Heh.

    Ah, yeah. Not a pop-up. Heh.
  12. Replies
    15
    Views
    1,937

    I used to run with the bikers. These pop-ups are...

    I used to run with the bikers. These pop-ups are great. But, then, I have the advantage/disadvantage of being single.
  13. Replies
    10
    Views
    6,863

    That's something that makes travel in the US so...

    That's something that makes travel in the US so interesting. The country is do huge, it's like traveling over different countries.

    Our big freeze is in February and the snow might stay around...
  14. Replies
    10
    Views
    6,863

    Kyrat, that's why people need to know their...

    Kyrat, that's why people need to know their limits. The kind of weather that comes through here occasionally in the winter would kill a lot of people if they were stranded in it. I'm a pedestrian and...
  15. Replies
    15
    Views
    1,937

    I will use the smallest tent that will hold what...

    I will use the smallest tent that will hold what I need held because trying to heat a TajmaTent is a pain.
  16. Replies
    10
    Views
    6,863

    Huh, I just shoveled in 8 to 10 inches of snow....

    Huh, I just shoveled in 8 to 10 inches of snow. Someone had already got the walkway. I'm gonna have to find that'en and tell them......thanks.
  17. Replies
    6
    Views
    1,262

    Merry Christmas, happy holidays, and may all your...

    Merry Christmas, happy holidays, and may all your future years be better than any that has gone before.
  18. Replies
    15
    Views
    2,325

    I don't know if you can lose anyone closer. Sorry...

    I don't know if you can lose anyone closer. Sorry for your loss.
  19. Replies
    47
    Views
    13,516

    Ever heard of civet coffee?

    Ever heard of civet coffee?
  20. Replies
    9
    Views
    2,765

    Very cool!

    Very cool!
  21. Replies
    62
    Views
    20,434

    Not into masochism bondage, or discipline at all....

    Not into masochism bondage, or discipline at all. I have a safistic streak that I keep packed away for special events but when I unwrap it, it's not usually consentual.
  22. Replies
    9
    Views
    2,765

    O.o What do you use as a binder?

    O.o

    What do you use as a binder?
  23. Replies
    47
    Views
    13,516

    Just remember, if you light a match and the pond...

    Just remember, if you light a match and the pond catches fire and then the plant you're foraging from burns down... don't eat it.
  24. Replies
    62
    Views
    20,434

    I like hot sauces for the taste. If it's so hot I...

    I like hot sauces for the taste. If it's so hot I can't taste anything after I eat it, I don't want it. My favorite line of hot sauces is TryMe. They started in Tennessee but are now in new Orleans....
  25. Replies
    9
    Views
    2,765

    Ooh, day purty. What is that handle? Painted?...

    Ooh, day purty.

    What is that handle? Painted? Laminate?
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4